The man who loves me, lectura colectiva en contra da violencia machista

DSC_0060

Fotografía Olga Lalín

Lectura colectiva do poema de Gioconda Belli en contra da violencia de xénero.  A proposta didáctica de aula  está en liña co proxecto da biblioteca escolar e do centro que commemora o día coa comunidade educativa de Torneiros.

Os audios son unha escolla dalgunhas estrofas leídas polo  alumnado de 1º de Bacharelato.

The man who loves me
Will discover I can be
A hammock on which to rest his burdens and cares.
A friend with whom to share intimate secrets.
A lake on which to float,
Without fear that the anchor of his commitment
Will prevent flight
Should it occur to him to be a bird.

The man who loves me
Will not covet me like a commodity
Nor exhibit me like a sportsman’s trophy
He will stand by me
Loving me just as I love and stand by him.

Neste link do
blog Once upon a time de Celia Martínez podedes atopar o poema completo e unha tradución.

 

Deixar unha resposta

