Learning by doing… aprender facendo

A aprendizaxe é parte do proceso educativo, pero para ser verdadeiramente educativo este debe ofrecer un valor e un sentido máis amplo á vida d@ alumn@. Unha consecuencia que leva aparellada a falta de distinción entre aprendizaxe e educación é que moitas actividades de aprendizaxe non son necesariamente educativas: carecen dun valor real para a vida do alumno.

No campo do ensino de idiomas, pode ser que  tarefas de aprendizaxe de linguas teñan pouco interese persoal ou relevancia para o alumnado e posúan unha trascendencia educativa limitada máis alá da tarefa mesma.

Carl Rogers suxeriu que a aprendizaxe significativa só se leva a cabo cando a materia que se ensina é percibida pol@ alumn@ como algo que ten relevancia persoal e cando implica a participación activa da alumna ou alumno, é dicir, cando a aprendizaxe pasa a formar parte da experiencia persoal.

students are my mirror

Imaxe O. Lalín

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s