Introducing visual prompts

A few days ago I attended David´s music lessons with the bilingual group students of 3ºESO together with Lydiana. They focused on different aspects related to voice and its projection. We also practiced Call me maybe for the lip dub cover, it was good fun!

This picture can be used to practice past progressive. Introducing visual prompts to practice some bits of grammar can be motivating because we contextualize the verbal tense giving it real meaning and, at the same time, we communicate on the basis of classroom practice.

O outro día estiven na clase de música do grupo da sección bilingüe de 3º de ESO xunto con David e Lydiana. Traballáronse diferentes aspectos relacionados coa voz e a súa proxección, tamén practicamos Call me maybe para o lip-dub, good fun!

Esta foto pode servir para practicar o pasado progresivo, introducir axudas visuais para a práctica da gramática é un recurso moi útil, neste caso ademáis contextualizamos o tempo verbal dándolle significado e facendo que a comunicación sexa sobre unha actividade real.

Advertisements

One thought on “Introducing visual prompts

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s