Traballo colaborativo, 1º trimestre: proxecto lip-dub COLLABORATIVE work 1st term: lip dub project

As you know, a lip dub consists of making a video clip using a song that already exists. There are already many well-done examples from other primary and secondary schools in our region. One that I especially like is A Lingua sabe a pan, filmed in CPI da Saleta which is a cover of Sweet Home Alabama. In Seso Durán´s blog you can find a more elaborate explanation of how to make a lip dub.

For the first term, we organised this lip dub project for the secondary  students. This is a very good activity to learn English. This keeps them motivated and therefore more involved in English. We are also working on other important aspects in these first few steps such as group work, social relationships and self-assessment. Until now we´re still continuing.

1st stage: group formation and decision-making

making decisions as a whole class over choosing the song and voting for it

group formation

understanding the lyrics according to the linguistic level in each year group

2nd stage Storyboard and rehearsing

Big group (teacher-students). We draw and also write the storyboard for the song. Once it´s made we start rehearsing during the lessons. At this point of the process, students should have memorized the lyrics to decide on the choreography and small details. It´s really important to have a spacious class to move freely and to work in groups separately in different areas of the same room.

3rd stage filming!

Once that we´ve made sure that everyone knows her/his bit, and also the scenery and  the accessories are ready  and the date is set (this is very very important so everyone can go to the hairdresser´s first)… it´s time to film!

Filming is challenging, especially if it´s the first time that you do it, because it has to be made in a sequence shot.

4th stage: assessment

Student´s self assessment worksheet

This project will be marked according to the criteria established in the annual programming.

This project is being made with the collaboration of David Barros Alfaro and Lydianna Abbott.

4ºA

Como sabedes, un lip dub consiste en facer un video clip dunha canción xa existente. Hai exemplos moi chulos feitos nos nosos colexios e institutos, un que me gusta especialmente é A Lingua sabe a pan grabado no CPI da Saleta sobre unha versión de Sweet Home Alabama. No blogue de Seso Durán pódese atopar unha explicación máis ampla sobre como se fai un lip dub.

Para o primeiro trimestre programei para os grupos da ESO o proxecto lip-dub. É unha actividade moi boa para traballar a asignatura: a motivación está garantizada e ademáis de aprender inglés, máis ben de sentilo, trabállanse outros aspectos importantísimos nesta primeira etapa do curso como o traballo colaborativo, as relacións sociais ou a autoregulación do grupo. Ata o de agora as etapas do noso traballo foron as seguintes:

1st stage, decision-making and group formation

Decisión en gran grupo sobre a canción, votación

Formación de grupos

Reparto das letras (en función das capacidades grupais)

2nd stage, Storyboard and Rehearsing

En gran grupo (clase-profesora) imos decidindo a posta en escena nun storyboard. Unha vez feito pasamos a ensaiar. Neste punto o alumnado debería ter ben memorizada a súa parte da letra para decidir sobre a coreografía e os detalles pequenos. É moi importante ter un bo espazo para poder moverse con liberdade e organizarse os grupos.

3rd stage, filming!

Por último, unha vez que teñamos moi clara toda a posta en escena, o escenario, o atrezzo e o día da grabación (moi importante que o saiban con anterioridade para que se poidan poñer guap@s…) toca grabar. Tarefa nada doada porque se debe rodar nun só plano secuencia.

4th stage, assessment

Autoavaliación individual do proxecto polo alumnado.

Este proxecto se valorará segundo os diferentes aspectos que cada profesora/profesor considere máis relevantes dacordo coa súa programación.

Este é un proxecto feito en colaboración co profesor de música David Barros Alfaro e con Lydiana Abbott, a nosa auxiliar de conversa. 

Advertisements

3 thoughts on “Traballo colaborativo, 1º trimestre: proxecto lip-dub COLLABORATIVE work 1st term: lip dub project

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s